Naša cesta
Náš príbeh začal ešte predtým, ako 5.9.2005, keď Meduška otvorila svoje brány pre deti a stala sa 1. Súkromnou materskou školou v Trnave. Ivetkina cesta bola cesta učiteľky v materskej škole. Pedagogiku vyštudovala na Strednej pedagogickej škole v Modre a vysokú školu v odbore predškolská pedagogika ukončila na Trnavskej univerzite. Daniela vyštudovala Gymnázium v Partizánskom a Vysokú školu chemicko-technologickú – technológia potravín a výživy v Bratislave. Bol to osud a šťastie, ktoré nás dalo dokopy, lebo spolu sme mali dokonalú kvalifikáciu k zriadeniu materskej školy, v ktorej bude pre deti všetko „dokolane“ zabezpečené. Pustili sme sa do vybavovania a prerábania a zariaďovania a naša Meduška začala svoju cestu 5.9.2005 v budove materskej školy na Spartakovskej ulici v Trnave. Chýr o našej súkromnej materskej škole sa rýchlo rozšíril a aj preto, že sme našu Medušku zakladali s láskou k práci s deťmi a to sme vkladali do každej činnosti, ktorú sme pre deti robili ... práca nás bavila a pohltila. Od septembra 2009 sídlime vo vidieckej časti Trnavy, v Modranke, vo veľkej žltej budove s krásnou veľkou záhradou. Našim cieľom je aby deti boli u nás šťastné a spokojné. Vytvárame pre ne prostredie s rešpektujúcou a priateľskou atmosférou, aby sa v Meduške cítili tak dobre - ako doma. Len ak sú deti spokojné a šťastné, môžu začať naberať zručnosti a vedomosti a vzdelávanie detí je ďalším našim dôležitým cieľom. V septembri 2017 začala Daniela navštevovať dvojročný Národný kurz Montessori pedagogiky a Meduška sa postupne stala materskou školou uplatňujúcou profesionálne zostavený výchovno – vzdelávací program založený na pedagogike Marie Montessori. Sme presvedčené, že tento program v najvyššej možnej miere stimuluje vývin a rozvoj každého dieťaťa. Aj vďaka tomu je čas strávený v našej materskej škole pre deti príjemný a zábavný. Naše malé Medušky majú možnosť prežiť každý deň v podnetnom prostredí, v ktorom s pocitom bezpečia objavujú a skúmajú okolitý svet, prežívajú rôzne modelové, ale aj reálne situácie, v prostredí stimulujúcom vzájomné poznávanie, ktoré u detí rozvíja zmysel pre priateľstvo, pomoc, ohľaduplnosť a spoluprácu.